یبوست در کلیه بیماری چه علل و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یبوست در کلیه بیماری چه علل و چگونه آن را درمانیبوست به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی واقعا اذیت و زندگی بیمار تاثیر می گذارد. در زیر من به شما چیزی در مورد علل و درمان آن را به اشتراک، به امید آن مطالب را می بیمار بیماری های کلیوی با یبوست کمک زندگی می کنند بهتر است.

چه هستند علل یبوست در بیماری کلیه

1. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است تورم در زندگی روزمره داشته باشند، به طوری که آنها نیاز به محدود کردن مصرف آب. به این ترتیب، یبوست را می توان در آخرین منجر شده است.

2. به عنوان رسوب پتاسیم همیشه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، یبوست می تواند ایجاد شود.

3. برخی از بیماران داروهای با بیماری کلیوی باید در زندگی روزمره می تواند به عوارض جانبی، که می تواند یبوست ایجاد می شود.

چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟

1. نگاهی به برخی از داروهای مانند سنا، اطراف Colace، Dulcolax، انما ناوگان، لاکتولوز، همه آنها برای از بین بردن یبوست در بیماری های کلیوی مفید است

2. علاوه بر این، بیماران مبتلا به یبوست هستند بسیار توصیه می شود به خوردن غذا در فیبر بالا است که می تواند به بهبود یبوست زیادی کمک کننده باشد.زیر انتخاب های خوبی هستند:

توت فرنگی، زغال اخته، سیب، انگور، هلو، هویج، و غیره

3. با توجه ورزش منظم نیز می تواند بسیار مفید باشد برای بیماران برای کاهش یبوست با افزایش ایمنی و از بین بردن مواد سمی. و مصرف کم از فسفر، پتاسیم، پروتئین و نمک بسیار ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند، و اگر ادم بسیار جدی است، آب را باید در زندگی روزانه محدود شده است.

4. دارو اگر چه می تواند کمک به کاهش یبوست، می تواند مشکل را حل کند اساسا. از آنجا که ریشه مشکلات عملکرد کلیه، و بهبود عملکرد کلیه می تواند کمک به درمان یبوست بسیار خوبی است. داروهای چینی می تواند به این هدف از طریق تعمیر آسیب کلیه و جلوگیری از التهاب کلیه دست یابد.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا سوالات دیگر، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1501.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، یبوست در بیماری های کلیوی، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 2071
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: